Dažniausiai užduodami klausimai

Suskleidžiamas turinys

Kaip atlikti užsakymą?

Išsirinkite prekes


– patikrinkite prekių sąrašą ir, jei reikia, pakoreguokite kiekį.


– užpildykite pristatymo informaciją ir pasirinkite mokėjimo būdą.


– užsakymą galite apmokėti pasirinktu būdu (bankiniu pavedimu ar kita galimybe).


– Jūsų užsakymą pristatysime nurodytu adresu arba galėsite atsiimti mūsų „Mini grožio studijoje“.

Jei turite klausimų, susisiekite su mumis! 😊

Kaip galiu pasinaudoti nuolaidos kodu?

Nuolaidos kodą reikia įvesti laukelyje atsiskaitymo metu.

Kodėl negavau prekės patvirtinimo?

Užsisakius prekę ir atlikus mokėjimą, per keletą minučių į savo el.paštą turėtumėte gauti patvirtinantį laišką. Svarbu, kad elektroninio pašto adresas, kurį pateikėte, būtų teisingas. Jei negavote laiško, patikrinkite „spam‘o“ dėžutę. Negavus patvirtinimo laiško, susisiekite su mumis prieš pateikiant naują užsakymą, kad patikrintume, ar užsakymas yra mūsų sistemoje.

Kaip pakeisti ar atšaukti užsakymą?

Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi kontaktų skiltyje kuo įmanoma greičiau, kad galėtume pakeisti ar atšaukti užsakymą, kol jis dar neišsiųstas. Laiške būtinai parašykite savo užsakymo numerį.

Kada mano užsakymas bus išsiųstas?

Prekių pristatymo terminas yra 2–4 darbo dienos. Atsižvelgiant į kurjerių darbo krūvį ir pristatymo vietą, užsakymai dažniausiai atkeliauja per nurodytą laikotarpį. Jei kyla klausimų dėl pristatymo eigos, susisiekite su mumis!

Negavau savo užsakymo, ką man daryti?

Jei negavote savo siuntos per numatytą 2–4 darbo dienų terminą, pirmiausia patikrinkite savo el. paštą – galbūt gavote siuntos sekimo numerį. Naudodamiesi juo, galite stebėti siuntos būseną.

Jei informacijos nėra arba siunta vėluoja, susisiekite su mumis el. paštu arba telefonu. Mes padėsime išsiaiškinti situaciją ir, jei reikia, susisieksime su kurjerių tarnyba.

Ką daryti, jei gavau brokuotą prekę?

Jei gavote brokuotą prekę, atsiprašome už nepatogumus! Susisiekite su mumis per 14 dienų nuo prekės gavimo el. paštu arba telefonu, pridėdami nuotraukas, kuriose matomas brokas.

Mes įvertinsime situaciją ir pasiūlysime sprendimą – pakeisti prekę nauja arba grąžinti pinigus.

Ką daryti, jei gavau ne tą produktą, kurį užsisakiau?

Jei gavote ne tą produktą, kurį užsisakėte, atsiprašome už klaidą! Susisiekite su mumis el. paštu arba telefonu, nurodydami užsakymo numerį ir pridėdami nuotrauką gautos prekės.

Mes kuo greičiau išspręsime situaciją – atsiųsime jums tinkamą prekę arba grąžinsime pinigus.

Ar turite savo parduotuvę?

Fizinės parduotuvės neturime, tačiau galite atsiimti savo užsakymą Vilkaviškyje, „Mini grožio studijoje“. Kai jūsų užsakymas bus paruoštas atsiėmimui, informuosime jus el. paštu arba telefonu!